VFP Communications

logo VFP

Firma VFP Communications Ltd. Sp. z o.o. powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” – pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media & Marketing Polska” funkcjonują obecnie.
Od 2008 roku VFP jest częścią koncernu Deutscher Fachverlag GmbH z siedzibą we Frankfurcie nad Menem, który w Polsce pod szyldem Polskie Wydawnictwo Fachowe prowadził działalność już od 1993 roku. Pierwszym wydawanym przez PWF od września 1993 roku tytułem był wiodący magazyn branżowy skierowany do przedsiębiorców, detalistów i hurtowników oraz producentów z branży FMCG – „Handel”.
W 1994 roku w portfolio PWF pojawił się Food Service, tytuł skierowany do branży HoReCa: szefów kuchni, właścicieli oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych oraz hoteli.
W roku 2008 PWF po połączeniu ze spółką VFP Communications Ltd. Sp. z o.o. przejęło jej nazwę i zaczęło funkcjonować jako jedna firma VFP Communications Ltd. Sp. z o.o.

Obecnie wydawnictwo wraz ze swoimi produktami i stworzoną platformą komunikacyjną 360 stopni koncentruje się wokół trzech segmentów rynku B2B: media, FMCG oraz HoReCa.

Platforma komunikacyjna wydawnictwa łączy wydania drukowane i wersje tabletowe z aktualizowanymi na bieżąco informacjami online oraz dzięki wielu organizowanym przez VFP konkursom, konferencjom i eventom pozwala nam być jeszcze bliżej naszych czytelników.

Pod egidą „Media & Marketing Polska” odbywają się:
Golden Arrow (konkurs efektywności marketingu zintegrowanego)
Kreatura (konkurs kreatywności agencji niezależnych)
gala domy mediowe i agencje reklamowe
– oraz konferencje

Pod egidą „Food Service” organizowana jest coroczna konferencja Czas na zmiany”, podczas której omawiane są najnowsze trendy i sposoby edukacji rynku gastronomicznego.
Wspólnie z Agnieszką Małkiewicz z AM HoReCa Communications „Food Service” dla przedstawicieli branży HoReCa pod nazwą „Gotuje się!” organizuje na terenie całej Polski cykl bussinesowych spotkań-dyskusji.

Miesięcznik „Handel” jest organizatorem corocznego Hitu Handlu – wyróżnień przyznawanych najlepszym z najlepszych w branży FMCG.
Na łamach magazynu prowadzone są również liczne konkursy skierowane do czytelników, nagrodami są m.in. samochód dostawczy
(program Prowadź z Handlem) czy kompletna metamorfoza sklepu (konkurs „Wyposaż mój sklep”).

Wydawnictwo VFP Communications Ltd. Sp. z o.o. należy do niemieckiego koncernu wydawniczego DFV Media Group. To jeden z największych niezależnych wydawców specjalistycznych w Europie. Dostarcza profesjonalnych informacji osobom decyzyjnym pracującym w takich sektorach rynku, jak: FMCG, media/marketing, gastronomia, moda – nie tylko w Polsce i Niemczech, ale również w Austrii, Indiach oraz we Włoszech.

www.media.com.pl